Moda Street Fashion

Wielka moda na ulicy

Wielka moda na ulicy

Mężczyźni zainteresowani nowymi trendami i kierunkami w modzie z pewnością znają markę Les Hommes. To jej projektanci od lat decydują o tym, co nosi ulica.

Les Hommes – moda z Belgii

Męski streetwear proponowany przez tę markę to połączenie niezobowiązującej klasycznej elegancji z nowoczesnością. Ten zrównoważony styl doceniają mężczyźni na całym świecie, na czym zyskuje ulica. Les Hommes to firma założona przez projektantów pochodzących z Belgii, dzięki którym ten kraj zaczął się kojarzyć z modą z najwyższej półki. Ta luksusowa marka przeznaczona jest wyłącznie dla mężczyzn. Jej kolekcje doceniane są przez świat mody i można je oglądać na największych modowych wydarzeniach. Marka powstała z myślą o mężczyznach, którzy szukając nowych i niesztampowych rozwiązań, nie chcą rezygnować z eleganckiego looku na co dzień. Współcześni projektanci coraz częściej zainteresowani są tym, co nosi ulicy. Barta Vandeboscha i Toma Notte – założyciele firmy, w swoich projektach chętnie wykorzystują kontrastujące, wyraziste zestawienia.

Wyróżnij się z tłumu

Mężczyźni swoją szafę mogą uzupełnić o t-shirty, koszule, spodnie czy swetry zaprojektowane przez słynnych Belgów. Ich ubrania to propozycje dla mężczyzn odważnych, dla których ważny jest oryginalny nowoczesny wizerunek, a jednocześnie nie chcą rezygnować z wygody. Czerń i biel to kolory często wykorzystywane w projektach Les Hommes, ale nie stronią oni również od intensywnych barw, jak na przykład czerwień czy róż, czyli takich, które w męskiej garderobie nie są często obecne. Na pozór ubrania tej marki są niezwykle proste w formie, ale szczegóły są tym, co je wyróżnia. Czarny krótki płaszcz ze skórzanym kołnierzem i z wszytym obok niego zamkiem błyskawicznym czy koszula, w której ekler wszyty został w kołnierz to oryginalne projekty. Proste bluzy z kapturem pozbawione są zbędnych ozdób, ale skórzane wstawki sprawiają, że pozwalają się wyróżnić z tłumu. Les Homme to minimalizm, który nie pozostaje niezauważony.